søndag 14. juni 2009

Jeg logger av

På torsdag hadde jeg muntlig eksamen, og med det er PPU-studiet over for min del. Hva som skjer til høsten vet jeg lite om, det er i bunn og grunn opp til NAV. Det er en merkelig følelese å ikke ha noen planer...

Uansett er det nå sommer, kroppen min trives med varmere vær og jeg har bestemt meg for å prøve å lære meg å tegne! Ikke nok med det, jeg har tenkt å skru av alle automatiske oppdateringer fra Twitter, Facebook, DailyMile, LinkedIn, Skype, MSN og RSS-leseren - med andre ord: jeg logger av for denne sesongen. Jeg vurderer t.o.m. å grave frem en gammel sorthvitt filmrull og la digtalkameraet ligge. Eller i hvert fall få selskap i bagen av et analogkamera. Det er mulig abstinensene gjør det umulig å ikke klikke innom en gang i blant, men jeg prøver meg på et analogt liv de neste ukene.

Jeg ønsker alle en riktig god sommer!!!

3 kommentarer:

  1. God sommer, Kirsti! Jeg håper du ikke slutter med turene dine selv om du logger av dailymile for en stund :) Det er forresten en god ide - jeg har også lyst til å redusere skjermaktiviteten til et minimum denne sommeren. Digitalkameraet får bli med, men jeg skal holde meg unna faceboook og twitter, for det meste. Bloggen også, tror jeg. Vi snakkes til høsten (på twitter, dailymile eller et annet treffsted).

    SvarSlett
  2. Det analoge livet er undervurdert! Er det viktig nok dukkar det opp igjen sjølv om ein merkar alt lest i RSS-lesaren...
    Ha ein strålande sommar og velkommen tilbake etterpå.

    SvarSlett