fredag 30. januar 2009

Det måtte jo gå sånn...

Fortell verden at du ikke har fått en oppgave, og den ramler i fanget på deg! Det er litt sånn som på plagsomme foreningsmøter, hvis du er dum nok til å uttale deg om noe, så sitter du igjen etter møtet med et verv du verken har lyst eller kapasitet til å ta deg av. Men, jeg skal ikke trekke meg nå, her kommer 7 ting dere trolig ikke vet om meg fra før:

  1. Jeg er i bunn og grunn fotograf.
  2. Jeg er annengenrasjons skillsmissebarn, fra min mors første av fire ekteskap.
  3. I går ble jeg for første gang omtalt som "skravlejentene i hjørnet"! Etter årevis som "hun stille bakerst i klasserommet" er jeg faktisk ganske stolt!
  4. Den kvelden / natta Digiloo-digilei vant GranPrix var jeg tilskuer på nattorienteringsløpet 10-mila i Sverige - svensker er rare dyr!
  5. Jeg har ikke iPhone! Jeg bruker HTC Diamond og ergodt fornyd med det, siden jeg for tida ikke har noen Mac, og det er like greit å holde seg til et operativsystem. (Men bare så det er sagt, jeg har et godt forhld til Mac'en også.)
  6. Jeg har seilt "Student Nationals" i UK.
  7. Jeg er tonedøv, men synger likevel - i hvertfall når jeg er alene. Jeg har t.o.m. undervist i lyd på vgs.
Takk til Kjell Arild

1 kommentar:

  1. Det forundrer meg at du synes det var vanskelig, mer vanskelig enn du trodde. Bare sju ting! Planen min var å skrive til hundre, men jeg gikk vel tom, kjedet meg etter hvert.

    En stor forskjell var det vel at ingen tagget meg! Jeg fant det på selv.

    Jeg syns det er en fantastisk bloggøvelse, som tester bloggebevistheten: "Kan jeg skrive dette da? Er ikke dette for privat. Hvorfor skriver jeg akkurat den tingen og ikke noe annet?"

    SvarSlett