onsdag 31. desember 2008

På'n igjen...

Det har blitt en liten pause i blogginga i forbindelse med forberedelser til og feiring av jul - men nå er jeg god og mett, og har hatt noen dager på å komme til krefter igjen, så nå er det på'n igjen! Tankene går til hva 2009 vil bringe...

For min egen del starter året med et utviklingsprosjekt på PPU-studiet. Etter en høst med stadige kommentarer om at "jeg har ikke helt greid å sette meg inn i sånne dattagreier enda" og "så mye teksniske ting du kan" så har jeg funnet ut at jeg får ta utfordringen i Abelia-rapporten på alvor og forsøke å inspirere mine medstudenter til å lære seg litt mer om pedagogisk bruk av "ny teknologi". Har valgt å kalle det et inspirasjonsseminar, som skal gå av stabelen 10. januar - det blir spennende! Romjula og nyåret går med til planlegging og forundersøkelser.

Fra medio januar skal jeg på rehabilitering i fire uker på Jeløy kurbad, nok et spennende prosjekt å se frem mot. Deretter er det vel litt opp til NAV hva våren og resten av året bringer... Satser på å fullføre PPU i løpet av vårsemesteret, og kanskje gå i gang med noe kursutvikling på egenhånd i tillegg. Et spennende år blir det uansett!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar