torsdag 14. januar 2010

Bloggsammenslåing

Skal man ha en blogg for faglige refleksjoner, en for favoritthobbyen og en for generelle samfunnsdebattinnlegg? Eller er det bedre å ha en blogg, og la abonnenter og velge selv hva de vil lese om? Jeg har grublet litt på dette den siste uka, og kommet frem til at det er avhengig av hvor mye man skriver. Selv skriver jeg ikke så mye eller så ofte – i pedagogikkbloggen min har jeg bare et innlegg siden før sommerferien. Sånt er jo totalt bortkasta, derfor slår jeg nå sammen mine tre blogger. Jeg skal forsøke å være konsekvent med etikettene, sånn at det er mulig å bare abonnere på et tema dersom man ønsker det. Innlegg som tidligere ville ligge under hver av disse bloggene får følgende etiketter:

Sånn i forbindelse med at jeg eksporterer innlegg fra de andre bloggene inn i denne, kan det nok bli litt kaos – det beklager jeg. Etter hvert skal jeg også fikse litt på utseendet på bloggen også, så håper jeg på at mange av dere ønsker å fortsette / begynne å lese det jeg skriver!

1 kommentar:

  1. Jeg har bestemt meg for å også legge innlegg fra http://lmsped.blogg.no/ inn her, men det må gjøres manuelt, så deet kommer nok til å ta litt tid. Beklager at det blir mye rot for tida!

    SvarSlett