fredag 26. februar 2010

Ingebjørg Olavsdatter 45 Troskap

Troskap er den siste boka om Ingebjørg Olavsdatter. Det er litt vemodig - ikke fordi serien burde fortsette, de siste bøkene har definitivt vist at det er på tide å pakke sammen. Grunnen er at det var min bestemor som abonnerte på serien, jeg pleide å ta over bøkene når hun hadde lest dem. Da hun døde for noen år siden, tok jeg over abonnementet selv, og hver gang det har kommet en bok, så har jeg på sett og vis hatt en liten stund sammen med henne. Det er slutt nå.

En annen ting jeg har etter min bestemor er gode sokker, men også der begynner det å se smått ut, så jeg har bestemt meg for å lære å strikke hel og tå og holde kontakten på den måten.


Tittel: Ingebjørg Olavsdatter 45 Troskap
Forfatter: Frid Ingulstad
Startet: 23.2.10
Avsluttet: 25.2.10
Språk: norsk
Format: pocket

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar