mandag 7. juni 2010

Lenge siden sist...

Jeg har faktisk ikke skrevet siden i februar, men det har sin helt naturlige forklaring: Kvalme, tretthet (les: total utmattelse) og alt som ellers følger med av spenning og nervøsistet når man blir gravid første gang. Og huskjøp og –salg. Det føles litt som jeg nå prøver å orientere meg i en Verden som har gått rundt helt uten meg i noen måneder...

Det er mye jeg skulle ha skrevet om fra denne perioden, jeg tror det er best å dele det opp i flere innlegg, ellers kommer dette til å bli et eviglangt sammensurium av alt og ingenting. Her er i alle fall en liten oversikt over det som kommer:

  • Sykdom og lesing – når utmattelsen går utover det meste. (Og en oppsummering av det lille jeg har lest.)
  • Fibromyalgi og prøverør – et tema jeg har funnet så godt som ingenting om på nettet, og i alle fall vil skrive ned mine erfaringer om.
  • Gravid og allergisk – skal / skal ikke ta medisiner?
  • Trening med fibromyalgi vs. bekkenløsning.
  • Og masse annet jeg ikke husker akkurat nå :)

Jeg tror jeg begynner med det kanskje letteste temaet: litteratur. Jeg må venne meg til dette sakte men sikkert. Dessuten er det ikke sikkert ryggen og bekkenet liker at jeg sitter så lenge av gangen foran denne maskina, så noen korte innlegg for å teste formen er på sin plass. Fortsettelse følger!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar